katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, august 31, 2006

A venit toamna?


Daca ma uit pe geam as spune ca nu… de la fereastra biroului meu se vede acum un cer foarte senin, albastru, tipic de vara. Am si niste copacei in fata care au grija ca razele soarelui sa patrunda exact in cantitatea in care trebuie… sunt doi ciresi si un salcam enorm. Nici ei nu s-au echipat inca de toamna, au frunzele inca verzi, iar pe crengile ciresilor mai poti vedea, ici si colo, cateva cirese care au reusit sa scape de mainile pofticiosilor.

Daca ies totusi afara, narile mi se umplu de un puternic miros de toamna, mai ales seara. Miroase pe strazi a legume grase ce sunt puse in borcane pentru iarna, miroase a zacusca si a dulceturi felurite, miroase a sali de clasa ce isi asteapta elevii in banci, a ghiozdane, carioci si creioane colorate… parca si un pic a plastilina.

Va mai amintiti primele zile de scoala cand eram mici? Mi-aduc aminte ca abia asteptam sa imi cumpar rechizitele, creioane, stilouri, pixuri, penar, ghiozdan, radiera, bloc de desen, caiete mici si mari… Abia asteptam sa incep scoala si sa ma revad cu colegii mei, sa ne povestim intamplarile din vacanta… si cel mai cu drag asteptam orele de desen.

Si cand te gandesti ca mai e putin si vine iarna…

5 Comments:

  • At 11:04 a.m., Blogger reno said…

    Hi there !

    Very happy to visit your blog !

    Best regards !

    Reno

     
  • At 11:13 a.m., Blogger Katakitoka said…

    Hello! I'm glad for that... Do you speak Romanian?

     
  • At 1:16 p.m., Anonymous cieloblu said…

    funny thing, si eu ma gandeam dimineata la acelasi lucru, dar cu intarziere de 1 zi... :))

     
  • At 1:00 a.m., Anonymous Anonim said…

    eu nu imi permiteam sa-mi iau rechizite :( ...si mergeam si cu adidasii rupti la scoala

     
  • At 1:09 a.m., Blogger Katakitoka said…

    Eu locuiesc la o colega... si adidasii mei sunt rupti si nici macar nu ii am aici, sunt la fostul meu prieten. Live life to the max!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home