katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, septembrie 07, 2006

Despre stele...

Ma gandeam zilele trecute la o chestie… de fapt am ascultat o melodie care m-a dus cu mintea la asta. Mi-am dat seama ca de mici copii am fost invatati, cel putin eu, ca orice stea de pe cer are viata ei si ca la un moment dat moare. Moment in care ziceam ca se petrece binecunoscutul fenomen de “stea cazatoare”,
pe care il admiram cu atata placere ori de cate ori avem ocazia.

V-ati gandit vreodata ca “stelele care cad nu pier”? Nu am zis-o eu, o spun cei de la Taxi intr-o melodie absolut superba –
Stelele care cad.

Da, si in tot amalgamul de simtiri si simtaminte prin care trec in ultima perioada (da, evident ca sunt depressed si ar trebui sa ma duc la casa de nebuni) am realizat eu triumfatoare un lucru mare de tot. Si anume ca fiecare dintre noi are dreptul in viata la UN NOU INCEPUT, la partea lui de cer in care sa fie fericit.

Pentru ca “stelele care cad nu pier… stelele care cad se duc pe un alt cer”

Later edit: check out the video


10 Comments:

  • At 3:18 a.m., Blogger Andy said…

    Ciudat cum atunci cand avem depresii gasim tot felul de sensuri. Cel putin mie mi se par mai usor de explicat anumite lucruri.

    Daca am avea o parte din cer unde am fi tot timpul fericiti, psihologii ar da faliment. Guaranteed :)

     
  • At 9:05 a.m., Blogger charon said…

    ce inseamna katakitoka?

     
  • At 9:09 a.m., Blogger charon said…

    [later edit] m-am prins:)

     
  • At 10:55 a.m., Blogger Katakitoka said…

    Da, pentru ca atunci cand suntem fericiti/linistiti/multumiti/impacati/etc. despicam firul in 4 mai putin decat atunci cand suntem deprimati. Atunci suntem ok si nu vrem sa schimbam nimic, spre deosebire de cazul depresiei cand intrebarile de pe ordinea zilei sunt: de ce? cum? cand...?

    Toate ne sunt date ca sa ne punem intrebari si sa invatam din raspunsuri... tine de fiecare :-)

     
  • At 5:16 p.m., Anonymous Anonim said…

    check out the video http://www.youtube.com/watch?v=7gA9G7AVH1s

     
  • At 5:25 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Thanks a lot!

     
  • At 2:20 p.m., Anonymous Anonim said…

    nu prea inteleg videoclipul... oare ce-or fi vrut sa spuna?

     
  • At 10:46 a.m., Anonymous Anonim said…

    In videoclip avem urmatoarele personaje: un mafiot,o femeie insarcinata batuta , un jucator de pocker,un rocker plin de el, si un marinar ranit in dragoste. Fiecare personaj a luat-o pe un drum gresit sau se vede pus intr-o incurcatura ... si mesajul "stelele care cad nu pier"
    Mai departe trage tu concluziile.

     
  • At 10:47 a.m., Anonymous Anonim said…

    alte piese de pe noul album taxi puteti asculta pe www.trupataxi.ro

     
  • At 10:25 a.m., Anonymous Anonim said…

    Postez doua piese din concertul sustinut la sala polivalenta in deschidere la Seal:
    Stelele care cad si Dragostea ca o pereche de pantofi
    http://www.youtube.com/watch?v=hTY73bKqJY0
    http://www.youtube.com/watch?v=6Ki16aXKPTY

     

Trimiteți un comentariu

<< Home