katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, septembrie 28, 2006

Logigame

Mie personal imi plac foarte mult produsele celor de la Logitech, e un fel de Lovemark al meu. A devenit asa dupa ce mi-a fost recomandat sa le folosesc, mi s-a explicat de ce sunt deosebite de alte produse similare de pe piata si, nu in ultimul rand, dupa ce am primit cadou un mouse care avea pe el labutze de catzel. I just loooove it!!
Nu intamplator, stia cine mi l-a daruit despre ce vorbeste.

Si de curand cei de la Logitech au lansat o noua campanie care mie personal mi se pare extrem de inspirata: LOGIGAME. Adica te joci si castigi, as simple as that.

Mi se pare absolut adorabil joculetul cu mouse-ul care isi impusca inamicii... sper sa nu aiba legatura cu faptul ca I'm a girl :D

Enjoy Logigame!