katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

sâmbătă, septembrie 30, 2006

Paul Van Dyk si nu numai

Am fost aseara la concertul Paul Van Dyk… stau si ma gandesc ce cuvinte as putea folosi pentru a descrie ceea ce a fost acolo. Nu exista! Omul e genial, I’m telling you. A facut un super spectacol, aproape de nebunie, muzica dementiala la niste cote de nebunie cum nu va puteti imagina. E clar! Omu’ e nebun, nebun dupa muzica, nebun dupa sunete, nebun dupa viata…

Sunt multe lucruri, milioane, care imi trec prin cap zi de zi. Cum ma duc eu la munca, cum am ajuns acolo printr-un mega noroc, cum fac eu chestii interesante si incerc sa imi conving sefii cat de tare e sa faci guerilla marketing… si nu se lasa convinsi :D mama lor.

Cum fac zi de zi lucruri noi, lucruri pe care nici nu stiam ca le pot/stiu face. Si uite asa limitele sunt depasite zi dupa zi. Fiecare zi aduce cu ea mereu ceva, altceva nou. Si zeci de lucruri pe care nu credeam ca le voi face mi-au adus multe bucurii, momente de tresaltare si extaz.

Si ma intrebam care e scopul nostru, al oamenilor, pe acest pamant. M-am intrebat mult asta. Concluzia la care am ajuns? E beyond us. Dar cu siguranta viata ne e data ca sa o traim, that’s for sure. Cu zile bune, dar si cu zile proaste, cu nopti reci si goale, dar si cu nopti in care adormi zambind, cu seri ploioase, dar si cu seri senine si calde, cu dimineti mohorate in care tot ce vrei e sa nu mai vezi pe nimeni, dar si cu dimineti pline de soare cand te trezesti nerabdator sa iei noua zi cu putere in piept.

Da, viata e frumoasa asa cum e ea!

2 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home