katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, septembrie 21, 2006

Thoughts... nothing else

Nu am mai scris pe blog de cateva zile bune. Si de acelasi numar de zile imi tot propun sa scriu, dar degeaba. Azi am realizat o chestie: nu am despre ce sa scriu. Pai e logic de fapt: imi petrec cea mai mare parte a timpului la birou. Unde btw I love it, dar de la inceput mi-am propus ca nu scriu posturi job related. Asa ca principala sursa de povestiri a fost eliminata fara drept de replica.

Oook… what else? Nu am prea facut nimic in ultima vreme, as fi tentata sa spun. Dar nici asta nu e adevarat pe de-a’ntregul. Am petrecut un weekend dragutz la mare, a fost cam frig, dar marea este superba in orice anotimp si pe orice vreme.

Acum cateva seri am fost la film, am vazut Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii si chiar mi s-a parut interesant. Un film despre viata unor oameni obisnuiti in perioada before ’89 si mai ales despre mentalitati, experiente de viata si fericire.
M-am intalnit cu cativa prieteni, am discutat toate tampeniile, am pus tara la cale si ne-am plimbat pe strazile Bucurestiului.

Si totusi nimic din toate astea nu a fost “demn” de a fi postat pe blog. Moment in care am realizat un alt lucru foarte important: importanta fiecarui lucru in parte este data doar de noi insine. Doar noi decidem daca o anumita intamplare are importanta, merita sa ne alocam timp pentru a-i analiza aspectele sau pur si simplu va fi ignorata pana la uitare.
Aici e cheia si secretul multor momente din viata noastra in care am fost poate coplesiti, tristi, deprimati… Majoritatea lucrurilor chiar nu au importanta si nu ar trebui sa ne afecteze.

Ok, si pana la urma ce conteaza de fapt? Conteaza sa fim buni, deschisi la tot ce ne inconjoara, sa incercam sa invatam cat mai mult din tot: oameni, animale, flori, copaci…

A, inca ceva. Conteaza sa iubim :)

1 Comments:

  • At 1:35 p.m., Blogger kopinaki said…

    Lucrurile marunte fac intregul sa fie frumos. Orice nimic nedemn de luat in considerare ne da putere pentru a continua. Si e frumos sa sti ca vei face lucruri frumoase ...

    Cat despre iubire.. da e ceea ce isi doreste fiecare dintre noi. Ca ea sa vina si sa dureze. Dar nu putem sa ii facem timing.. de aceea asteptam cu inima mica aparitia ei.

     

Trimiteți un comentariu

<< Home