katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

vineri, octombrie 13, 2006

Insipid si inodor

Dimineata, trezit tarziu si alergat spre birou. In taxiul pe care l-am luat era placut, cel mai cozy taxi in care m-am urcat vreodata si mirosea frumos, a scortisoara.
Afara soare. O dimineata superba de toamna in toata splendoarea ei, ca un fel de apogeu. O melodie superba in boxe… oarecum nepotrivita pentru anotimpul in care ne aflam Spring in Lhasa, dar imi induce o stare foarte optimista.
Stateam cu capul rezemat de geamul masinii si priveam afara, oameni grabiti, cladiri, unele mai albe altele mai gri, multe masini, copaci dezgoliti partial de frunze… Toamna.

In sfarsit ajung la destinatie, platesc si cobor. Moment in care ma izbeste: tot ce am privit cu ochii pe geamul masinii nu se regaseste in nici un fel in realitate. ACEST ORAS NU MIROASE A NIMIC!
Este insipid si inodor, si asa cum Pitzy imi spunea pe mess: “curand va fi gri si inecacios, cu oameni gri mergand pe strada”.

Este ca o piersica extrem de frumoasa si apetisanta din import, pe care o cumperi in toiul iernii si care arata perfect, dar nu are nici miros si nici gust. Nu are nimic, doar o forma.

Vreau sa merg la munte, sa miroasa a roua dimineata, a iarba uda, a frunze mucegaite, a muschi de pamant, a copaci fara frunze... a case din care iese fum de la focul de lemne, a haine groase, a legume puse la borcan, a zacusca...
Cred ca am ramas fara miros.

1 Comments:

  • At 11:05 a.m., Anonymous Anonim said…

    adevarat nimic nu mai este ca altadata,totul parca numai are coloarea si nici gustul de altadata.uneori ai impresia ca si viata e altfel.trec zilele fara sa simti fara sa ti se intimple nimic frumos.DOAR LUME GRI PESTE TOT INGINDURATA FIECARE CU ALE LUI AU UIAT SA MAI ZIMBEASCA SA SE BUCURE OARE POARTA CINEVA VINA PTR TOATE ASTEA-/

     

Trimiteți un comentariu

<< Home