katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

miercuri, noiembrie 22, 2006

Last night...

Eram inca la birou… afara noapte, bineinteles ultima persoana din toata cladirea sunt eu. Are 6 etaje, nu glumesc.
Si ce naiba mai cautam acolo cand programul meu se terminase de aproape 3 ore?!
Paaaai… m-a sunat o tipa care e redactor la Ziarul Financiar si m-a rugat sa ii raspund la cateva intrebari legate de un articol pe care ea urmeaza sa il scrie, evident pe business-ul nostru. Ma rog, al companiei la care lucrez, dar e un fel de-a spune.
Asaaa, si m-a sunat domnisoara asta si mi-a explicat asa frumos cat de importanta e pt ei prezenta numelui si imaginii noastre in presa, opinia mea si mai multe pe care nu le pot spune aici. Si ce m-am gandit eu? Aaa, e super tare, sa fac ceva important, ceva “big”, sa am ce arata prietenilor – uite articolul/interviul acordat de mine in calitate de… Asa ca ii spun: sigur draga mea, cu cea mai mare placere maine ai articolul. Ca uitasem sa precizez deadline-ul era azi.

Asa ca o rog eu sa imi dea tema despre care urmeaza sa scrie pe e-mail si ce sa vezi? Fata imi trimite toate intrebarile la care ar trebui sa raspund, ca se practica in jurnalism si e mai usor si pt cel care raspunde. Toate bune si frumoase pana aici. Problema mea a fost cand am deschis atasamentul: 10 intrebari, despre analiza pietii, concurenta, cifre de vanzari, game extinse de produse, procente din cifre de afaceri, planuri de extindere, strategie pentru anul urmator… numai minunatii, intr-un cuvant.

Asa ca, cum promisiunea e promisiune, am ramas sa scriu articolul, sa caut date, sa fac analiza pe rapoartele de vanzari, etc etc etc. Dar faceam ceva important.
Ce faceau prietenii mei in timpul asta??

Prietenii mei se pregateau unii sa mearga pe stadion, ca doar era meciul cu Steaua :D, iar altii se adunau acasa la unul dintre ei, cu papica buna gatita de un super bucatar – multumesc pentru papa S., bautura buna su scortisoara si portocale – dom’le cine stie stie, pe scurt: cam tot ce aveam nevoie.

Am ajuns si eu intr-un final and I had a great time! Guys, you rule. Va pup mult mult!

1 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home