katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, decembrie 11, 2006

Povestea mea si a ei

Am cunoscut-o intr-o dimineata, de vara parca, imi amintesc ca era soare. Ea abia se trezise, avea parul neglijent aranjat, ochii ii luceau spre verde, insa destul de obositi dupa noaptea ce trecuse… si un zambet senin in coltul gurii.
Asa ne-am cunoscut noi.

Am revazut-o mult mai tarziu, intr-o noapte tarzie si incarcata cu bautura, de toamna. Era cu totul alta, de aceasta data aranjata cu grija, imbracata provocator… I-am urmarit fiecare miscare a corpului in timp ce dansa, am observat ca nu purta sutien in seara aia, uneori i se facea frig de la aerul conditionat si atunci ii vedeam sanii mult mai bine. Nu ma puteam abtine sa nu ma uit la asta. Si zambea intr-una, si dansa…
As fi vrut sa o iau in brate si sa o duc undeva unde sa fie numai a mea. Chiar si pentru o clipa, doar a mea.
Insa ispita mea avea acum ochii intunecati si o privire inabordabila. Nu oricine putea sa vada asta, eu mai degraba o simteam. Stiam ca ea e fata cu ochii verzui scaldati in lumina unui soare de dimineata.

In tot timpul care a trecut mi-as fi dorit sa o pot descoperi. Si mi-as fi dorit sa ramana la fel, un mister.
As fi vrut sa nu o cunosc si sa fie doar a mea.
As vrea sa o intalnesc intamplator pe strada si sa imi sara in brate ca si cum i-ar fi fost dor de mine. Iar eu sa ma intreb cine e faptura ce miroase a flori.
As vrea sa o intalnesc intr-o cafenea, ea stand la o masa, iar eu singur, astepand pe altcineva. Si doar sa ne privim.
As vrea sa fiu departe, intr-o alta tara, ea sa apara complet straina pe terasa restaurantului, sa ma ia de mana si sa ma sarute usor pe ureche. Apoi sa dispara, iar eu sa ma intreb unde o voi intalni data viitoare.
As vrea sa o intalnesc in supermarket, intr-o seara, inainte de inchidere. Sa vina la mine si sa ma roage sa o ajut sa isi incheie sutienul.

As vrea sa fie doar a mea, Ispita.

Etichete:

1 Comments:

  • At 4:19 p.m., Blogger oana said…

    esti sigura ca cunosti persoana despre care vb? eu cred totusi ca nu f bine astfel incat ramane ceva mister ... exact cum iti si doresti de altfel...ca intr-o poveste :)

     

Trimiteți un comentariu

<< Home