katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, decembrie 18, 2006

Vine vacanta cu trenul din Franta!

Mai sunt cateva zile pana incepe vacanta. Mai exact 4 zile. Apoi o sa plec acasaaaa. Acasa la mama mea draga de care imi e un dor de nu mai pot. O sa imi faca papa bun bun si multe multe prajituri. Sambata dupa masa o sa lenevesc in fatza televizorului stand de vorba cu ai mei. Duminica vom face turta dulce in forme de Craciun, iar spre seara impodobim bradul. In sfarsit atmosfera de Craciun in adevaratul sens al cuvantului.
In rest vreau sa ma odihnesc, sa ma bucur de liniste si sa ma deconectez cat mai mult de la agitatia asta de zi cu zi.

Marti, pe 26, plec in adevarata vacanta. :D Adica un mini tur care incepe din Cluj, continua cu Budapesta, apoi Berlin si destinatia finala un orasel din Polonia unde vom petrece revelionul. La intoarcere poate trecem si prin Praga. Vorbesc acum de aproape 2 saptamani in care voi dormi, voi vizita locuri frumoase, ma voi plimba, sper sa prindem si zapada ca sa avem cu ce sa ne batem, o sa beau multa tequila :D si o sa fac absolut tot ce imi va trece prin cap. Ceilalti membri ai echipei de soc sunt la fel de dereglati asa ca nimeni nu se supara.

Hai, rabdare, mai e putin de tooooot!

2 Comments:

  • At 10:14 a.m., Blogger cristina said…

    Sa ai o vacanta minunata, un Craciun de vis si sa vii cu povestiri de pe unde te duci :)

     
  • At 11:55 a.m., Anonymous cieloblu said…

    nice plans :) vreeeeeeeeeeem pozeee!!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home