katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, ianuarie 08, 2007

Planuri pentru noul an

M-am intors din vacanta.

Dupa doua saptamani petrecute departe de Bucuresti, iar una din cele doua petrecuta departe de Romania, m-am intors cu o gramada de idei, multe planuri, mii de intrebari, mult mai putine raspunsuri, prieteni mai buni si multa speranta.

Mi-am propus cateva lucruri pentru anul care a inceput de curand, lista nu e lunga, dar cu siguranta este extrem de importanta pentru mine.
In primul rand trebuie sa aprofundez cateva lucruri pe care candva le stiam, dar odata cu timpul le-am cam uitat. In categoria asta intra cursurile de limba germana si cele de dansuri.

As mai vrea sa definitivez si planul pt 2007 in ceea ce priveste job-ul, iar la sfarsitul anului sa pot trage o linie deasupra careia sa se vada realizarile.

Imi mai propun sa incep sa ma gandesc si la alte activitati extra-job, poate chiar making the dream. And then living it nicely… Dar asta mult mai incolo, sau cine stie.

Imi doresc sa pot face surprize frumoase oamenilor pe care ii iubesc. Asta chiar nu e greu, cred ca o sa incep chiar de azi.

As vrea sa pot citi mai mult, sa fiu ceva mai bine organizata, poate si un pic mai perseverenta. Si o data pe luna sa imi petrec un weekend in alta tara.

Ordinea nu este neaparat cea expusa, nici cea a importantei si nici cea a timing-ului, sunt lucrurile la care ma gandesc de ceva vreme. Nu are legatura cu inceputul anului, sunt lucruri pe care mi le doresc si sunt lucruri la care am avut timp sa reflectez ceva mai mult in zilele linistite care au trecut.

1 Comments:

  • At 2:52 p.m., Blogger silentzios said…

    Daca iti doresti cu adevarat poti sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus! Succes!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home