katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

vineri, martie 09, 2007

Dependente sau dependinte?

Se pare ca trebuie sa ma traga prietenii de maneca pentru a-mi mai face si eu cateva minute ca sa scriu pe blog. Multumesc Vlad ca mi-ai amintit, altfel murea Cleo de foame si de plictiseala mai ales.

Asadar, cica trebuie sa ridic cortina si sa insirui acum si aici (cateva?) din lucrurile de care sunt dependenta.
Voi sari peste telefon mobil, aer, mancare, google, messenger si toate celelate care fac parte din categoria dependenta globala, ca cica nu se pun. Trebuie (presimt) sa rascolesc in strafundurile corazonului si sa uimesc natiunea cu cele mai ascunse "dependente" ale mele.

Hmmm... greu. Greu pentru ca nu demult, in urma cu ceva luni, am fost pusa in situatia de a realiza ca aceste dependente, cum le numim noi, ni le bagam in cap singuri, si cu mana noastra - ca sa zic asa. Am aflat ca se poate trai, si inca fara probleme, fara calculator acasa, fara 3 sifoniere cu haine, fara farduri mii, rujuri, creionase de ochi si 10 parfumuri. Am invatat ca se poate trai si fara sa ai 20 de perechi de pantofi, mai mult se poate trai cu 3 bucati tricouri, una pereche pantaloni si niste sandale. Long story... another time the rest.
Sigur, lucrurile de genul asta sunt facute eventual sa ne faca viata mai buna, spun unii. Eu nu cred in asta, dar ma rog. E foarte tarziu si ar trebui sa scriu prea mult pentru a argumenta.

Si ca sa revin la subiectul initial... de ce sunt eu dependenta?

Cum e mai prost. Sunt dependenta de oameni. Sunt dependenta de zambetul unui prieten drag care se bucura sa ma vada, sunt dependenta de o imbratisare stransa primita intr-un moment de ratacire sau tristete, sunt dependenta de soarele de afara si de florile copacilor primavara, sunt dependenta de o sarutare si de alinturile persoanei dragi, sunt dependenta de iubire, fericire si, inevitabil, de viata.

Ceea ce va doresc si voua!

Who's next? Kopinaki evident. There.

18 Comments:

  • At 1:32 a.m., Anonymous Fana said…

    si eu am primit tag-ul asta si l-am scris foarte superficial, adica google, mancare, teneshi...aiurea... desi as fi vrut sa scriu la fel ca tine ca sunt dependenta de oameni, de prietenii dragi, de zambetul lor cand le mai povestesc ce tampenii am mai facut, insa parca mi-a fost frica sa recunosc pe blog...

     
  • At 1:39 a.m., Anonymous Fana said…

    another thing: foarte mishto blogul, mi-a placut tare mult...

     
  • At 10:40 a.m., Blogger kopinaki said…

    :* de tag. dependenta noastra de oameni, de zambete, de o sarutare vine din nevoia de siguranta... nu?
    cred ca ar trebui sa invatam ce ne spunea un prieten sa facem.... sa traim cu noi si sa ne iubim asa cum suntem.. dar cred ca nu am mai fi noi daca am face asta.

    well my sweetheart i join your club ;)

     
  • At 12:21 p.m., Anonymous vladp said…

    aha! so you do read my blog often dear Alina ;)

     
  • At 1:00 p.m., Anonymous cieloblu said…

    ce bine ca te ai hotarat sa scrii iar!:)

     
  • At 2:29 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Draga Fana, ma bucur ca iti place blogul. Sunt mici tampenii care imi trec adesea prin cap, o mica parte din ele, de fapt... dar care sunt ale mele si ma reprezinta. Nu cred ca e important ca ai recunoscut sau nu pe blog adevaratele dependente, im portant e sa le constientizezi si sa le stii pentru tine.

     
  • At 2:31 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Kopinaki, dependenta asta de prieteni si lucruri frumoase cred ca vine din dorinta de a avea o viata cat mai frumoasa. Nu toti oamenii percep lucrurile astea si nu toti oamenii isi doresc aceleasi lucruri. Dar cu siguranta traitul asta de unul singur clar nu ma caracterizeaza.

     
  • At 2:32 p.m., Blogger Katakitoka said…

    cieloblu.. o sa incerc sa fiu mai activa zilele astea. Am vazut in schimb ca tu nu te dezminti :P

     
  • At 7:53 p.m., Anonymous Fana said…

    noah bun, sa scrii mai des ca te-am trecut in lista 'de vaZut' :D

     
  • At 10:08 p.m., Anonymous cieloblu said…

    sa zicem ca incerc, daca tot am prins microbul :d

     
  • At 11:43 a.m., Anonymous Fana said…

    vaiiiiiiiiiii cat m-am jucat cu cleo, de unde il ai?

    atatea frunze de eucalipt i-am dat :))))))) si eu si colegii mei :D

     
  • At 11:58 a.m., Blogger Katakitoka said…

    Pe Cleo l-am adoptat cand am fost in Giapania, cum zice colegul meu de birou. Am fost acolo si am zis ca trebuie sa am si eu unul. Iar el a fost atat de bucuros sa vina cu mine, mai ales cand i-am spus ca lumea se va juca mult cu el si ca va avea o gramada de prieteni. :))
    Si va mai rog ceva, nu ii mai dati Eucalipt, ca o sa aiba probleme cu sinusurile. Mai bine bambus, ca cu ala e obisnuit. Multzuuuu.

     
  • At 12:23 p.m., Anonymous Fana said…

    am vb cu toti internautii mei si nu stiu sa imi explice cum sa adopt si eu un pinguin, help? plizz

     
  • At 12:26 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Intra aici si personalizeaza pinguinul asa cum doresti, da-i nume and stuff...
    http://bunnyherolabs.com/adopt/customize.php?mc=penguin.swf

     
  • At 12:30 p.m., Anonymous Fana said…

    did that, da nush unde sa copiez linku ala mare de la sfarsit, la mine in wordpress...

     
  • At 12:41 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Nu stiu ce sa zic in wordpress, ca eu nu l-am folosit. Oricum, ideea este ca trebuie sa te loghezi si sa intri in codul sursa al blogului. La mine e la Templates si apoi view source. Vezi si tu unde ai pe acolo niste settings ca sa poti intra in codul sursa. Dupa ce ai intrat in cod, dai paste la acel link acolo unde doresti sa apara. de exemplu: daca vrei sa fie inainte de sectiunea Friends ii dai paste inainte de randul in care ai friends. Cauti cu ctrl+f. Daca nu te descurci imi dai mie parola la blog si incerc sa fac eu de aici. :) mail: theangel291@yahoo.com

     
  • At 2:57 p.m., Anonymous Mircea said…

    ai uitat sa mentionezi fluturii... ;)

     
  • At 4:53 a.m., Anonymous Anonim said…

    Hm, nu stiu de ce nu cred in ce zici despre oameni...nu vreau sa intristez blogul, dar simt un pic de ipocrizie aici...:) no offense

     

Trimiteți un comentariu

<< Home