katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

vineri, februarie 20, 2009

Criza... din jurul meu


E greu, e criza, e nesigur, s-au triplat problemele si posibilitatile de a ne ascunde dupa ele.

Spaimele noastre penibile se ridica la rang de motivatie. Oricum nu aveam nici una, si de aici (im)posibilitatea de a ne definitiva personalitatea.

Suntem penibili, dar nu mai sta nimeni sa se gandeasca la asta.

Ne-am vandut sufletul demult si am aruncat factura in agitatia actuala. Agitatie plina de proteine pentru flamanzii de noi.

Criza e cel mai bun lucru care ni s-ar fi putut intampla. Nu ca sa ne trezeasca, ci sa ne dea impresia de viu.

Pentru mine e momentul sa-mi accept esecurile fara sa le transform in aventuri fantastice care au luat o intorsatura gresita la un moment dat. E dureroasa rau realitatea nealterata, pentru mine. N-am stiut niciodata ce sa fac cu ea. Azi e momentul sa o inghit fara apa, sa ma ridic si sa numar ce a ramas. Nu stiu in ce lume traim, dar a mea a saracit. Si imi place mai mult a mea decat a lor.

Am sa sap pana am sa gasesc drumul spre Cer.

Intr-o zi am sa ma trezesc si am sa incep din nou sa traiesc.

9 Comments:

  • At 2:17 p.m., Anonymous vladp said…

    So, ori am imbatranit eu, ori vorbesti codat, ori sunt prost - ca nu am inteles nic' din ce vrei sa zici :)

    Explica-mi mai bine postul asta, la un pahar de voie buna, sapt viitoare :)

    adevar sau provocare.. acum sa te vad!

    v.

     
  • At 2:32 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Vlad, accept cu drag paharul de voie buna, dar cred ca putem gasi subiecte mai interesante decat postul asta. Ce zici? Provocare? :)

     
  • At 10:50 a.m., Blogger the winner said…

    Am rasfoit blogul tau, si pe fata si pe dos, facem schimb de link?
    www.tismanaru.blogspot.com

     
  • At 11:40 a.m., Anonymous vladp said…

    Sigur, putem vorbi oricand despre ciclul de evolutie al veveritelor aurii din Nordul Canadei!!!

    te tin la curent dupa ce ma uit la un National Geographic show ;)

    pup
    v. aka veveritzoiul shef.

     
  • At 6:03 p.m., Blogger vilo13 said…

    Drăguţă filosofia. Multe aspecte personale. Îmi place.
    Puţină culoare prin a defini şi câteva aspecte puţin mai concrete n-ar fi stricat :)
    9/10 de la mine ;)

     
  • At 3:01 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Multumesc pentru nota. Aspectele "putin mai concrete" au fost evitate intentionat, e un fel de "cine trebuie, intelege si asa".
    Ne mai citim!

     
  • At 1:47 p.m., Blogger TVDC said…

    Te-ai intrebat vreodata de ce...unii soferi insista sa ne polueze cu numele si data lor de nastere?:)
    wwww.tvdece.blogspot.com

     
  • At 1:50 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Nu, nu m-am intrebat :) sincer nu consider asta o poluare chiar atat de grava, la cate avem in jur e cam ultima mea problema ce numere isi pun unii la masina. Zau asa, viata e mai mult de atat :) nu merita sa ne inraim si sa ne consideram atacati pt orice nimic. Eu zic ca ai luat asta cu numerele la masini putin cam prea personal... dar e doar parerea mea :)

     
  • At 9:55 p.m., Anonymous Anonim said…

    Hmm..ok .cred totusi ca ar trbui sa privesti problema si dintr-un punct de vedere mai pragmatic...Ce este criza pentru unii..pentru altii reprezinta un moment de fericire meschina.Asa ca nu iti mai fa bilanturi.Nu inca.Fluxul si refluxul se pot juca de multe ori cu mintea ta :P

     

Trimiteți un comentariu

<< Home