katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, decembrie 31, 2009

Pentru...




Pentru cei care citesc aceste randuri, cu dragoste, cu nadejde si cu credinta. Dar mai ales cu dragoste.
Pentru cei care ma indragesc si pentru cei care nu ma au la inima. 
Pentru oricine si-a atins vreodata haina de haina mea, privirea de privirea mea, mana de mana mea, buzele de buzele mele, sufletul de al meu, chiar de nu au stiut asta.
Pentru cei ce-mi vor rosti numele azi, cu bunatate sau cu rautate, in ziua lumii noastre Decembrie, treizeci si unu, la 2009 ani de la inceputul acestei ere, cu simplele noastre cunostinte astrologice. Dar fie si in alta zi, fiindca nu e dupa voia mea sa aleg timpul potrivit lucrurilor. 

Pentru toti cei al caror nume nu-l stiu pentru a-i putea chema langa munte, sa admire cerul.
Pentru toti cei pe care as fi dorit sa-i cunosc si pentru toti cei pe care as fi dorit sa-i pastrez. 
Pentru toti cei cu care ma voi intalni candva, intr-o alta viata, sau intr-o alta lume si voi face asa cum in aceasta viata si in aceasta lume nu am putut.
Pentru cei care au pasit inaintea mea si pentru cei ce vor pasi in urma mea. 

Pentru cei care au visat sau au dorit ceva si in visul ori dorinta lor m-am aflat si eu.
Pentru cei ce au nevoie de speranta. 

Pentru cei ce si-o doresc sau nu.


Zambiti. Credeti. Iubiti.


La Multi Ani!

Etichete: ,

3 Comments:

  • At 3:27 p.m., Anonymous Anonim said…

    nice :P

     
  • At 12:26 a.m., Anonymous Anonim said…

    Draga mea... Si vreau din tot sufletul sa te numesc asa! Nu te cunosc... Nu stiu ce e cu tine... Dar te simt aproape de al meu flendurit suflet. Iti doresc sa fii fericita si sa ai mereu primavara in suflet!

     
  • At 12:29 a.m., Blogger Katakitoka said…

    :) Multumesc! Si eu doresc la fel.
    Mai vino, mai citeste, mai scrie si zambeste cu noi :)

     

Trimiteți un comentariu

<< Home