katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, septembrie 02, 2010

Peisaj idilic

In casa noua e din ce in ce mai bine. Incep sa ma simt acasa. Inca nu pot sa zic ca am mobila si nici nu ma prea grabesc sa cumpar, imi place sa am spatiu si obiecte care spun povesti. Ador peretii dungati in verde si portocaliu, modul in care cuvertura patului se asorteaza perfect cu ei, usa lila, desenul atat de potrivit de pe peretele drept si stelutele din dormitor. Seara nu aud masini, nici masini de tuns iarba, elefantul care locuieste deasupra zdupaie fericit in legea lui, in curand o sa vina randul greierilor. Imi place ca am soare si un copac imens care incearca sa intre in casa prin balcon, ca nu am lift care bazaie, nici cladiri in constructie in fata casei si ca totul e mai mult decat perfect. De fapt, imi e bine si asta ma face un om foarte multumit. 

Revin curand cu poze :)