katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

vineri, septembrie 08, 2006

Vama Veche nu mai exista

Da, pentru mine este o veste extraordinar de trista... Vama Veche s-a destramat!

O formatie care exista de 10 ani de zile, langa care mi-am petrecut adolescenta, am iubit, am plans, am fost fericita, am cunoscut multitudini de emotii... Acum doua saptamani, de exemplu, mergeam spre mare, evident in cd player Vama Veche... la radiooo, vreau sa ajung la radioooo :( am urlat ore intregi aceasta melodie... minunat.

"Asta-i povestea mea şi vreau s-o daţi la radio
S-auda toata lumea
Ca viaţa-i simpla si misto
Si eu iubesc pe fata mea
La radio, vreau sa ajung la radio,
S-auda o ţara intreaga cine-s eu, cu adevaraaaaat
La radio, vreau sa ajung la radio,
S-auda o ţară întreagă cine-s eu, cu adevaraaaaat... "

Vama Veche pentru mine a fost un stil de viata, un concept minunat despre sentimente, experiente de viata, oameni si multa mare.

"Nu stiu cum sa va spun :
Da mi-e dor rau de mare
Ard si ma sting daca nu plec acum
Ma inec pe uscat daca n-ajung la mare
Sa zac pe nisip si sa ma uit la cer."


Sunt trista ca au ajuns aici, sunt trista pentru ca mereu i-am admirat si i-am iubit pentru ca ma regaseam in multe din versurile lor, se potriveau... intelegeau.

"Un satelit de dor in jurul tau voi fi
Ai sa stralucesti
Cu tine vreau s-alerg
Cu tine vreau sa rad
Cu tine vreau sa tac
Cu tine vreau sa plang
Cu tine vreau sa sper
Cu tine vreau sa iert
Cu tine vreau... TOT
"