katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, septembrie 11, 2006

Bye Bye Baby

Ai fost al meu inceput, cu tine am invatat ce inseamna o viata... Acum imi esti al meu sfarsit.

M-ai invatat multe, cel mai important ca fiecare dintre noi are o inima… Si eu am incercat sa ma joc cu ea.

Mi-ai aratat multitudini de locuri frumoase… Inca le mai port in suflet.

Tu m-ai invatat sa zbor… Si eu am dat de multe ori cu capul de tavan. Doar langa tine am atins cerul.

Sa nu ranesti inima unei gargarite. Va lacrima atat de mult incat bulinele de pe aripile sale se vor sterge. Si nu va mai putea zbura.

La revedere, minune.

5 Comments:

  • At 7:51 p.m., Anonymous Anonim said…

    Frumos, tarziu, frumos.

     
  • At 4:39 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Nu e tarziu... acum s-a intamplat.

     
  • At 8:58 p.m., Anonymous Anonim said…

    Frumos a fost, tarziu a fost, frumos a fost. S-a intamplat acum, ma bucur pentru tine ca s-a intamplat.

     
  • At 8:07 p.m., Anonymous Anonim said…

    un alt blog de fatuca frustrata, too bad, bye bye blog

     
  • At 8:51 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Nu sunt nici fatuca si nici frustrata, dar oricine e liber sa creada ce doreste. La fel cum oricine e liber sa citeasca ce ii place...

     

Trimiteți un comentariu

<< Home