katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, noiembrie 27, 2006

What I Need

Fiecare dintre noi ne dorim tot felul de lucruri, unele mai importante altele mai putin importante si mi s-a intamplat de multe ori ca dupa ce primesc ce mi-am dorit sa imi dau seama ca de fapt nu era exact ceea ce aveam eu nevoie. Adica sigur, foarte misto ca am primit pantofii pe care mi-i doream, dar parca acum as vrea cizmele, si tot asa.
E o mare diferenta, sau ar trebui sa fie, intre ce ne dorim si ce avem nevoie de fapt.
Ce incerc sa spun eu e ca e extrem de importanta identificarea nevoilor noastre. Identificarea corecta, I mean.

So, what I need:
- cineva care sa ma tina in brate – in special la filmele de groaza
- cineva care sa ma ia uneori de la serviciu si sa ma duca acasa unde e ceva bun de papa si o baitza parfumata
- cineva care sa ma asculte cand povestesc ceva
- cineva care sa imi dea feedback dupa ce spun ceva
- cineva cu care sa pot iesi in oras la orice ora din zi si din noapte
- cineva care sa poata sa imi alunge starile urate si sa ma binedispuna
- someone who would do stuff that a real boyfriend wouldn’t :-p
- cineva care stie si isi traieste viata frumos, fara sa se gandeasca la ce are de pierdut.

Ma declar pe deplin multumita cu acest pachet! :D


5 Comments:

  • At 2:58 p.m., Anonymous B. said…

    la acest pachet iti trebuiesc 8 persoane diferite

     
  • At 6:05 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Tare ca ai numarat cate puncte erau. Cred ca se poate si cu mai putin de 8, iar daca nu asta e. Sper sa gasesc cele 8 persoane care sa faca lucrurile astea. Sau mai multe, de ce nu? :)

     
  • At 3:18 p.m., Anonymous Anonim said…

    get a life...

     
  • At 9:49 a.m., Anonymous Anonim dar totusi cunoscut said…

    Hehe.
    Mereu incepi cu "cineva". asta spune multe, in general, despre modul de viata pe care il duci.

    Inteleg toate punctele, dar nu vei gasi unul pentru toate 8. poate pentru 4,5 dar in nici un caz toate.

    Eu zic sa iei metoda pasilor mici:

    a) gaseste unul care indeplineste 4-5 puncte si compeneseaza cu un amant pentru celelalte 3.

    b) schimba-ti prioritatile si get a girl. :)

    have fun,
    Anonim dar totusi cunoscut

     
  • At 12:09 p.m., Anonymous Anonim said…

    mai simplu fi tu acel "cineva" pt altcineva si vei fi mai fericita pt ca vei face pe cineva fericit :p

     

Trimiteți un comentariu

<< Home