katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

duminică, octombrie 29, 2006

Azi imi e dor de mama

E un sentiment pe cat de des intalnit si de normal, pe atat de complex si ciudat. Imi este dor de mama, de fiinta care stie cand si cum sa ma ia in brate "ca sa fie bine la fetitza". De mama mea care m-a rasfatzat si ma va rasfatza cata vreme va mai fi pe acest pamant, gratuit, fara sa astepte nimic in schimb.

Imi e dor de camera mea plina de flori si "suveniruri" atarnate sau lipite peste tot. Am acolo pana si surprize cu fotbalisti lipite pe marginea usii de la dulap. Imi amintesc ca mama s-a suparat cand am lipit alea acolo. Uufff, cata vreme a trecut de atunci. Si cand am plecat am lasat toate acele amintiri acolo, inchise prin sertarase, prin dulapuri, prin cutiutze... nu am luat mai nimic cu mine.

In ziua in care am plecat imi doream sa fug departe de tot ce ma inconjura acolo. Eram mereu in cautare de ceva nou. Pe vremea aceea credeam ca daca e nou e neaparat mai bun, oricum vroiam provocari, cat mai multe si cat mai dificile. Acum, dupa 2 ani de atunci, nu mai stiu cine sunt si ce imi doresc.

Am momente (multe!) in care imi e dor rau de acasa. Imi e dor de acel miros, imi e dor de Edi - motanul meu, imi e dor de mirosul de scortisoara din seara de Craciun cand mama termina ultimele prajituri, imi e dor de diminetzile de duminica cand ma mutam dintr-un pat in altul, de dupa-amiezile de vara petrecute pe terasa din fata casei cand mirosea a caldura dogoritoare si pepene galben, de mirosul rufelor puse la spalat de mama mea, de iernile geroase cand imi facea ceiutz cu lamaie, de serile in care mancam impreuna compot de cirese de la bunica...

Imi e dor de cine eram eu atunci.... Nici nu imi amintesc bine cum eram, dar stiu ca eram un om mult mai fericit.

1 Comments:

  • At 11:58 p.m., Anonymous Anonim said…

    Si mie imi e un dor monstru de mama...mai ales ca sunt inconjurat de oameni rai si nesuferiti

     

Trimiteți un comentariu

<< Home