katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, noiembrie 13, 2006

Ce-mi doresc eu de Craciun

Vorbeam aseara cu mama la telefon… Ce faci? Bine, acasa. Sa mananci si sa nu mai stai foarte tarziu la birou. Da mama, asa o sa fac etc etc etc
Dupa care POC, ma intreaba: Ce vrei sa iti aduca Moshu’? Efectiv am amutit. Imi treceau prin minte cu viteza ametitoare zeci de intrebari: Ce mosh? Despre ce vorbesti? In ce data suntem azi? Cat mai e pana la Craciun? Vorbesti despre Mosh Craciun, da? And so on… astea erau doar cateva exemple.
I-am raspuns simplu: nu stiu, nu m-am gandit inca.

Azi am stat si m-am gandit… ca doar a-ti dori ar trebui sa fie primul pas spre indeplinirea dorintelor. Asadar iata scurta (sau lunga) mea lista de cadouri pe care mi le doresc:
- cartea Ashes and Snow: A Novel in Letters by Gregory Colbert
- niste stergatoare super profi la masina, ca sa nu mai trebuiasca sa ma
chinui cu cele pe care le am
- un abonament pentru un an intreg la un salon de infrumusetare si relaxare, unde sa ma duc o data sau de doua ori pe luna si sa ma faca frumoasa si odihnita. Eventual sa pot dormi din cand in cand acolo :)))
- un brad mare mare pe care sa il impodobesc frumos
- sa ma duc undeva la munte sau la tara, sa fie zapada multa si sa ma relaxez la aer curat – poate in Maramures
- o cutie mare cat mine si impachetata in argintiu, plina cu prieteni
- o excursie la Amsterdam – prietenii stie de ce :)))
- pe cineva cu care sa merg la Amsterdam – prietenii stie de ce si aici
- pe seful meu care sa imi spuna cate lucruri extraordinare am facut pentru firma :D
- sa pot sa implinesc o dorinta a unei persoane, cine vreau eu
- sa mi se implineasca si mie o dorinta, care vreau eu...

Pe masura ce se apropie Craciun probabil ca imi vor veni mai multe idei. Asa ca lista ramane deschisa.

Trimiteti voi, va rog, aceasta scrisoare catre Mosh Craciun.


4 Comments:

  • At 12:48 p.m., Anonymous stimpy said…

    nu-l cheama Mosh Craciun il cheama Mos Craciun. Exista si e gras. Are barba si imparte cadouri. Are un cadou si pentru tine, chiar daca poate n-o sa fie nici unul din cele pe care ti le doresti. Important e sa fii pregatita sa vezi ce cadou ti-a facut de fapt.

     
  • At 1:06 p.m., Anonymous vlad said…

    As putea sa indeplinesc cel putin 5 dorinte de acolo.
    This means that i am u'r Santa? :D

    v.

     
  • At 1:32 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Da, ai dreptate Stimpy, e Mos Craciun, asa il stiu de cand eram mica mica si il asteptam pana adormeam sub brad. Imi cer scuze in mod public de la Mosu' ca i-am scris numele gresit, sper sa ma ierte. Il astept cu drag si anul acesta.

     
  • At 1:34 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Vlad - baietzel ca de obicei :) N-ai auzit ca il cheama Mos Craciun... de unde pana unde Santa? Ii spuneam eu aseara Corinei ca parca vad ca de Craciun voi primi 5 carti ale lui Colbert si vreo 10 perechi de stergatoare. :P

     

Trimiteți un comentariu

<< Home