katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

marți, septembrie 26, 2006

3 Iron

In seara asta am vazut un film minunat… 3 Iron se numeste (sau Menage a Trois, cum l-am vazut tradus pe la noi). Efectiv nu am cuvinte ca sa descriu acest film. Este cea mai frumoasa poveste de dragoste pe care am vazut-o, dupa 50 First Dates :D
Este un film japonez, extrem de bine realizat, un scenariu perfect si o muzica absolut superba. O poveste de dragoste dificila, bazata pe gesturi si fapte si cat mai putine cuvinte. Un film care subliniaza ideea ca daca ne dorim ceva cu adevarat, prin puterea dorintei noastre, acel lucru poate deveni posibil.

Si ca sa inchei cu aceeasi idee cu care se termina si filmul: “E greu de spus daca lumea in care traim este aievea sau e doar un vis”. Cred ca optiunea e doar a noastra.


Gasiti aici minisite-ul filmului.

1 Comments:

  • At 11:41 a.m., Anonymous Anonim said…

    Am vazut si eu filmul, este frumos, emotionant si ... foarte deosebit. Un film de suflet!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home