katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

marți, decembrie 05, 2006

S-a intors zmeul

Azi s-a intors zmeul meu. A fost plecat in tabara si eram tare ingrijorata ca trebuia sa ajunga acasa de vreo saptamana. Mi-a povestit ca culoarul pe care au zburat in drum spre casa a fost blocat si a trebuit sa intarzie… oricum ma bucur ca e bine si ca s-a intors. Data viitoare ii voi lua un telefon mobil cu roaming ca sa putem vorbi mai usor.
In seara asta vom depana cateva amintiri, o sa ne uitam la pozele de la Roma si apoi a zis ca imi povesteste cum s-a distrat in tabara. Cred ca e indragostit, first love in cazul lui. Ma tot intreaba daca fetele-zmeu sunt la fel ca si noi, pamantencele. Cred ca mari diferente nu sunt… de altfel nici zmeul meu nu e cu mult diferit de multi oameni pe care i-am cunoscut. E doar mult mai curios.
Si foarte optimist si vesel, uneori imi da si mie starile lui. Astazi a venit la mine foarte agitat, mai mai sa intre prin fereastra, si mi-a zis: Ali, azi am vazut in parc un baiat si o fata care se certau. De ce fac oamenii asta? De ce isi complica viata cu detalii inutile si atat de nocive?
E un zmeu tare intelept si sunt mandra ca e al meu.
Un alt lucru de care tot incearca sa ma convinga e ca totul e in mintea noastra. Ceea ce vedem si lucrurile in care credem sunt opere ale mintii umane, si tot cu mintea putem schimba ceea ce nu ne place.
Asa ca credeti doar ce vreti.

Etichete:

1 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home