katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

vineri, septembrie 11, 2009

Jurnal de dreamer



Traiesc o perioada foarte frumoasa din viata mea. Intr-un fel sau altul situatia in sine nu e cu mult diferita de alte situatii din trecut. Lucrurile seamana intre ele, la fel si zilele saptamanilor mele. Nimic nu s-a schimbat si, cu toate astea, totul e diferit. Am alergat cu inima pana in gat incercand sa gasesc raspunsuri. Am despicat fuioare intregi de fire incercand sa tricotez solutii. Si cu cat ajungeam mai aproape de centru, cu atat lucrurile deveneau si mai complexe.

Jurnal de dreamer este titlul a ceea ce voi scrie de acum inainte. Pentru ca, in sfarsit, am inteles: visurile sunt cele care ne dau aripi, ele ne dau energia de a trece munti, mari, oceane, deserturi si Siberii.

Visurile noastre suntem noi si mi-am promis ca de acum inainte nu va mai trece nici macar o zi fara sa visez.

I'm just a dreamer.