katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

luni, decembrie 11, 2006

Cinci carti pe o insula pustie

Am primit de cateva zile leapsa de la Kopinaki cu tema: Care ar fi 5 carti pe care le-as lua cu mine pe o insula pustie? Dupa indelungi sesiuni de gandire si dezbateri am stabilit si lista de carti, nu de alta, dar cred ca as fi luat mai multe daca ma lasau.

Vreau totusi sa subliniez un lucru: am fost intrebata care ar fi cele 5 carti pe care le-as lua cu mine pe o insula pustie si nu care sunt cele 5 carti favorite ale mele. Chestiuni de nuanta :)

Asadar din considerente mai degraba practice, in sensul ca daca tot stau si pierd vremea pe o insula pustie in timp ce alti oamenii muncesc si rezolva probleme importante, ma gandesc sa iau cu mine carti extrem de utile, din care sa pot invata ceva. Astfel incat, atunci cand voi fi salvata de pe insula, sa ma fi ales cu ceva. :D

1. Carte de bucate - La masa cu Jamie, by Jamie Oliver - poate asa voi sti si eu sa gatesc candva
2. Encarta - e clar de ce
3. Universul intr-o coaja de nuca - de Stephen Hawking - ca sa imi pun intrebari existentiale despre viata si atomi
4. Curs pentru invatare limbii chineze - ca sa ma duc in China in vacanta
5. Aventurile lui Habarnam, de Nikolai Nosov - ca e cartea copilariei mele.

As mai lua desigur Philip Kotler - Marketing Management, ultima editie, cateva carti despre sexul tantric si kamasutra, si poate o carte despre cum se poate amenaja o gradina la tropice.

Mai departe predau stafeta lui Cieloblu si Whereisyourmind.

3 Comments:

  • At 10:50 p.m., Anonymous cieloblu said…

    merci de tag :)

     
  • At 9:12 p.m., Blogger whereisUrmind said…

    Nu vei gasi nimic intre Big Bang si Gaurile negre, nu merita sa te ostenesti cu Hawking :p
    Cartea de bucate si Aventurile lui Habarnam sunt insa nepretuie.
    Care ar fi alea favorite daca astea sunt cele utile?

     
  • At 5:02 p.m., Blogger Katakitoka said…

    Cu toate acestea am invatat totusi un lucru foarte interesant: daca Universul ar fi infinit atunci fiecare dintre noi am putea reprezenta centrul acestui Univers. Hmm, does it ring a bell?

    Cartile favorite ar fi Habarnam, Profetiile de la Celestine de James Redfield, Invitatie la Vals de Mihail Drumes, Shogun - James Clavell, Eliade - La tiganci si 19 trandafiri... si mai sunt destul de multe. In general sunt foarte bine puse pe categorii in functie de starea pe care o am.

     

Trimiteți un comentariu

<< Home