katakitoka

Picaturi de parfum ce amintesc de o alta lume... trecut si viitor, toate adunate intr-un singur suflet ce traieste.

joi, aprilie 19, 2007

Intamplare la semafor – A new boyfriend??


Azi de dimineata, ora 8, eu adormita si plictisita de condusul prin aglomeratie in drum spre birou. Stateam pe Bdul Ferdinand, evident la semaforul pe care la acea ora inevitabil il prinzi de vreo 6-7 ori pana sa treci. Ma plictiseam teribil si mai ales stiind ca ma indrept spre birou... as fi facut orice altceva in acel moment.


Privind pe geam la oamenii care treceau in graba, ca doar erau pe jos, observ pe trotuarul de vis a vis un tip care facea poze. Ma gandesc: saracul, asta a inceput deja treaba dis de dimineata, oare ce poze face? In fine... mai inaintez eu circa 20 metri, mai trec 5 min... la un moment dat apare la mine la geam o tipa care impartea ziare. Imi spune buna dimineata si imi intinde un ziar. Deschid geamul si il iau. Impreuna cu ziarul observ ca mai e o coala A4, care arata la prima vedere identic cu prima pagina a ziarului – titlu, sigla, articole, fotografii, etc. Le iau si le pun pe bancheta din dreapta, ca doar nu era sa citesc la volan.


Mai trec 3 semafoare, alte 10 minute, iar stat in trafic...

Deodata, nu stiu cum, imi arunc privirea pe bancheta din dreapta si implicit pe foaia A4 de care va povesteam si care se afla deasupra ziarului. Imi atrage atentia titlul articolului de pe prima pagina scris cu litere de o schioapa: NOUA AMANTA A LUI BRAD PITT A FOST VAZUTA IN ROMANIA!! Si cand ma uit la poza STUPEFACTIE! Era poza mea!!! La volan!!!

Nu va pot descrie reactia pe care am avut-o. Timp de cateva secunde nu reuseam sa inteleg de ce apare poza mea pe prima pagina a unui ziar, plus ca nu imi aminteam nimic legat de Brad Pitt :)))


4 Comments:

  • At 12:55 p.m., Anonymous Andrei Crivat said…

    Au patit-o si altii, in bucuresti: http://www.parvan.ro/?p=51

     
  • At 4:33 p.m., Anonymous vladp said…

    loool! iei bani frumosi pe chestia asta - sue them... si mancam tort la valencia cand vrem noi!

    parol!

    v.

    PS: in rest, aratai foarte bine :)

     
  • At 10:36 a.m., Blogger Márton Robi said…

    dă-i în judecată!! bagă-i la cuşcă/zdup/pârnaie :P! deşi... felicitări pentru prima pagină :D ţine-o tot aşa ;)

    chiar! nu i-ai sunat să-i întrebi de poză/întâmplare :P?

     
  • At 12:44 p.m., Anonymous victorbadescu said…

    Am plecat sa-mi anunt prietenii ca eu si Brad Pitt avem o prietena comuna. Tre sa fac rost de o copie a ziarului ca precis n-o sa ma creada nimeni :D .

     

Trimiteți un comentariu

<< Home